blogg frågor

Senaste

Låt du hörde: All Shall Perish

Film du såg:Jag vet inte

Mat du åt: ris med kykling

Kram: sara

Puss: natalia

Känslan: hjärtkrossad

Resa: london resan i sommarn

Glädje: idag med natalia

Dröm: jag och några åkte till lisas sommar stgälle där blev jag iihop med ledarn som var 17 han hete gerard way :D

Person du träffade: sara

Personen du pratade i telefon med: nicole

Personen du fick sms av: stella

Gången du åt 7-eleven korv: aldrig :D

Gången du var utomhus:idag :D

Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg

Saken du köpte: mascara

 

Allmänt:

Ska bli skoj: att prao ,att resa till lisas sommarställe .många grejer

Ska inte bli skoj att:att sticka till skolan och hämta iipoden

Sparar till: vårjackan

Pålägg som gäller: smör.. äter aldriig bröd

Önskar att jag var bättre på: allt

Dagens dryck: viiiiin :D

Vad saknar du: mina vänner och  * går till köket  * vatten

Tre band/artister: All shall perish

My Chemical Romance

Suicide Silence

Vad har du gjort idag:shoppat :D

Brukar du svära mycket: som faan !

Hur tidigt stiger du upp: 06-07

På helgerna:15 :00

Vad ska du göra ikväll: sova

Hur många timmar sover du per natt:2-4

Vem är snyggast i världen: jaag

Vad är det för veckodag:måndag :(

Bästa saken som hände mig förra sommaren: liseberg :)

Favoritplagg i garderoben just nu: min sköna tjoscktröja

Längd:160

Vikt: 45-50 kg

Byter gärna garderob med:alla^^

Byxa eller kjol: kjol på sommarnn och byxor på vintern

Senast utlästa bok: om jag stannar

Mitt rum kan beskrivas som: grönt och vuxigt :)

Mig själv med tre ord (just nu):trött,törstig , ful

Jag tränar: inget

Jag ville bli när jag var liten: flygvärdinna :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0